hlavni problem je podle me ve zvolenem kriteriu toho softu, tj. pocet kontaktu. zatimco k likvidaci protivnika staci vpohode jeden jediny kontakt, tak behem napinaveho souboje plech na plech jich clovek muze nasbirat pet za kolo celkem bez problemu. takze napad na takovou statistiku je sice dobry, ale chtelo by to zvolit nejakou vhodnejsi jednotku na posouzeni "zavaznosti" kontaktu, treba jiz zde zminene zrychleni vozu po kontaktu.
jeste bych chtel prispet do diskuze o pravidlech kolem predjizdeni. chapu co tim Pedropan chce rict, ale muj nazor je takovy, ze pro virtualni zavodeni zatim tuhle definici prava na vnitrni stopu potrebujeme. ve skutecnosti se asi nestava tak casto, ze by nejaky manik priletel do zatacky, narval se do vnitrni stopy a pak se ve stylu NFS oprel o soupere na vnejsku, ktereho by tak pouzil jako relativne bezpecna svodila, pripadne ho poslal do pisku a frcel by bez problemu dal. ve virtualnich zavodech to lze a zminovane pravidlo slouzi prave pro posuzovani protestu v takovych pripadech. rozhodne si nemyslim, ze by to branilo predjizdeni na brzdy, nebot se v zavodech na brzdy zkratka predjizdi a nikdo s tim nema problem.
|