14.5.2013 | #61 |
Moderator
Join Date: 4.12.2005
Location: Bezm?rov
Posts: 3 446
|
Až budou vy?ešené p?ípadné protesty. Nikdo zatím neprotestuje, takže možná už zítra.
__________________
Achievement unlocked: Get 3rd place in forum spam rank |
14.5.2013 | #62 |
Member
Join Date: 15.1.2013
Location: Slovakia
Posts: 403
|
|
14.5.2013 | #63 | ||||||||
Regular Member
Join Date: 25.4.2007
Posts: 552
|
Statistiky p?idány, viz p?edchozí post.
Quote:
Je to zvyk. Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
--- První kolo, plechová p?tka, 28, 75, 77, 89, 90: M?j pohled: B?lda už od startu se držel zbyte?n? za Ježkem a jezdil vnit?ky a stále ho jakoby následoval a vyjížd?l zbyte?n? z ideální stopy, kli?koval. Moje rada, drž si ideální stopu a nekopíruj to co jezdí ten p?ed tebou. Zvlášt? když ti to zavírá a brání se. Tím pádem na sjezdu z kopce B?lda jede moc vnit?ní stopu, kterou Ježek stejn? brání. První chyba B?ldy: vozy vp?edu, zejména 75 jede pomaleji a tím pádem i 90 zpomaluje a p?izp?sobuje rychlost. ?ehož si B?lda nevšiml, nebo alespo? podle toho nereagoval, jedá dál v t?sném záv?su i když je vid?t že bude docházet ke zpomalení a velkému po?tu voz? v zatá?ce v t?sné blízkosti. ?adí pod plným plynem na 5 a nep?izp?sobuje rychlost vozidl?m p?ed i když 90 už brzdí. Ano sta?í málo, malá nepozornost a je z toho zad?láno na karambol. Druhá chyba: Ano souhlasím že ti nezbývalo v totu chvíli nic jiného nežli vyjet do prava. Co je ovšem ta chyba je nebržd?ní a neza?azování se. Ubral jsi, p?idal jsi, potom ti to došlo že se nevejdeš a jsi pod vnit?ní stopou, p?ibrzdil a bum. 75 a 90 m?li vnit?ní stopu, 28 m?l vn?jší stopu, 77 poté t?etí stopu a žabák doležal se držel v záv?su s odstupem na stop? mezi vnit?ní a vn?jší. Osobn? bych v totu chvíli také sko?il do podvnit?ní stopy ale zašlápl brzdy abych se mohl za?adit zpátky za Ježka. Protože jinak moje stopa by vedla svodidly. Tato zatá?ka má pozdní apex, a až to žluté a následné ?ervené pole je apex. Z vnit?ní stopy se tam bez dobrého odhadu špatn? projíždí nebo? si m?žeš snadno nejet moc na vnit?ek moc brzy. Což je to co se tob? povedlo. I kdyby tam 75 nebylo tak by jste se vybourali nebo? tvoje stopa vedla po obrubníku a tráv? pokud by tam byli. T?etí chyba: Po kontaktu B?lda p?idává a tím pádem ješt? více vyjíždí do vn?jší stopy a vytla?uje. Snaží se asi oto?it 75 aby mohl projet rychleji. Co k tomu dodat. 75 m?lo právo na libovolnou stopu jako vedoucí vozidlo a p?ijde mi že jelo skoro ideální stopu. Sice pomaleji ano, ale ideální stopu, v pravém moment? te?uje apex. Tím jak se 89 nacpalo na podvnit?ní tak 90 muselo už vytla?ovat 28 a celé se to tak posunulo o jednu stopu násiln? ven. 89 tak vytla?ilo 90, 90 nevlastní vinou vytla?ilo následn? 28, 89 nabouralo 75, 90 nevlastní vinou nabouralo 77. A žabák 8 se sm?je a všechny vás p?eskakuje. Kdyby žabák m?l horkou hlavu tak se mohl nacpat ješt? do té druhé podvnit?ní hned pod kopcem Ale takticky si zajel na vn?jší stopu, vid?l že to zpomaluje tak také zpomalil. P?ibrzdil v zatá?ce když jste se tam za?ali ma?kat. P?idal, pak jste se vybourali tak bez plynu aby to vyto?il co nejvíce jede co nejvíc na apex z vn?jší. Oto?eného 75 se nezaleká, šlape na plyn, smyk, a protahuje se v moment? kdy je 75 v protism?ru. Ano 75 jel pomaleji, dával si v?tší pozor po startu z první pozice, t?eba nejezdí tak rychle a jeho tempo je pomalejší ale to nedává nikomu právo nep?izp?sobovat rychlost a neodebírá mu to právo na ideální stopu. 75 má všechny práva vedoucího jezdce a ostatní musí svojí jízdu p?izp?sobit tak aby nezp?sobili nehodu. Je to jeden z problém? díky tomu že máme tak rozdílné startovní pole ale o to více se m?žete nau?it. --- Následná rovinka, 90 pozd? brzdí a nabírá žabku. 90 neodhaduje nájezd ve vnit?ní stop? do následného rychlého levoto?ivého pr?jezdu, s nevhodnou stopou kdy moc brzy to?í k apexu. S následnou velkou rychlostí na studených pneumatikách tak je vynesen mali?ko mimo vnit?ní stopu s ?ímž žabák nepo?ítal a 90 se opírá o jeho p?ední kola. 90 m?lo širokou vnit?ní stopu. Lepší je zde jet vnit?ní po obrubníku nebo co nejvíce u n?j. Navíc pokud po n?m tak to pomáhá více zato?it. Je to mali?ko ale p?i takto t?sném p?edjížd?ní toto malik?o sta?í ke kontaktu. Ten stejný manévr jsem ud?lal o chvíli pozd?ji s Flamem, kdy ale Flame ubral, já si toho všiml a tak jsem to vynesl do vn?jší když mi nechal místo. Koukám Ghosta to tam také vyneslo ale m?l št?stí že B?lík byl daleko a nevytla?il ho. B?líka to titiž také vyneslo. To jsou studené pneumatiky a v prních kolech se s tímto musí po?ítat. Že to h??e zatá?í a mén? drží. Lala to ale projel vzorov?. 2. kolo, p?edjel jsem tam b?líka s tím že jsem jel smykem abych to vyto?il. Kapal za mnou zkusil p?edjet také ale v další zatá?ce se s B?líkem vybourali nebo? B?lík si podržel ideální stopu, p?esah Flamea je na hran? pro p?iznání vnit?ní stopy. --- Vocelka divebomb. Osobn? jsem za?al brzdit na 100m kdy na 90m to ukáže plné brzdy v replayi. Vocelka za?al brzdit na nemožných 75m metrech. Ozna?il jsem v obrázku vzdálenosti. I Ghost brzdil na vnit?ní t?sn? za 100m zna?kou. Záleží jaké má kdo brzdy ale ozna?ené vzdálenosti jsou takové maximum kde se to dá ješt? ubrzdit pokud víte jak a máte na to nastavené brzdy. 105m bezpe?né, 100m krajní, 100-90m agresivní, pod 87m skoro nemožné. 75m? Vocelka na vnit?ní stop? Kid brzdil asi na 90m, asi m?l silné brzdy a vyšlo mu to. Trošku širší ale vešel se, než ho Vocelka sest?elil. Blázni na studených brzdách a pneumatikách Bu?t? rádi že LFS nemá teplotu brzd. V druhém kole na vnit?ní stop? s rychlým pod?azováním mi to vyšlo ze 105m s tím že jsem nakonci uleh?il p?ední brzdy a ješt? si pomohl ru?ní brzdou zato?it. Sice pomalejší, ale bez smyku a kontaktu. --- Bavorák: áá už to vidím, myslíš incident hned po startu v šikan? se 74 Horákem, ano pneumatika t? odrazila a op?eli jste se o sebe, sm?la díky nájezdu moc úzce. Já m?l spíš strach aby jsi m? nesrazil p?i vracení se zpátky, jel jsem vedle tebe po tráv? a vrátil jsem se už na pravé stran? pneumatik. 2 auta se vybourali -2 místa, 3 auta m? p?edjeli 4. té jsem zablokoval takže +2 a ztráta 1 místo za šikanou oproti startu s tím že tedy všechny oponenty krom? tebe jsem m?l p?ed sebou. Jenže rychle jsem p?edjel Lalu a Flameho, Vocelka se odst?elil s Kidem, HonzuNB oto?ili, -5 míst. Tak jsem se za?adil po prvním kole za Ducha na desátou pozici a za duchem se držel --- Lala vs pneumatika: Díky úzkému nájezdu ti to vyšlo hodn? do pneumatik v druhé ?ásti, jediná šance byla necpat se mezi pneumatiky stojící a pneumatiku pomalu se kutálející. Vála m?l v?tší sm?lu, u m? v replayi tam pneumatika už není a on jí p?ejel, potom ho to kopnulo zespodu pod ?umák jak to LFS aktualizovalo. 90, 8, 238, 89, 10, 64, projeli když byla pneumatika ješt? na tráv?, tob? už se zkutálela na místo mezi trávou a obruníkem. Jediná šance bu? jet okolo obrubníku a nezkracovat ho, ale z tvého nájezdu leda vzít to mezi pneumatikou kutálející se a stojícími. Kidovi jsi jí odt?elil tak ten už m?l cestu volnou. --- Celkov? bych ?ekl že hodn? lidí v LX cupu není vyježd?ných a ten v?tší provoz jim d?lá problém, nemají odhad. A? už zkušenosti z online server? s velkou ú?astí, CTRA, cargame, ... co v kteoru dobu zrovna fr?í a kam lidi chodí a nebo z jiných lig. --- N?kolik šikovných "nepsaných" pravidel: Dva se perou t?etí se sm?je. Lepší brzdit d?íve nežli pozd?ji. Manévrovat, brzdit nebo p?idat je možno pouze tam kde je místo né tam kde jsem za n?kým nalepen. Dodržujte bezpe?nou vzdálenost rovnou vaším zkušenostem a zkušenostem druhého a ostatních jezdc?.
__________________
mpwr.JackCY LFSStats v2.1 WIP Last edited by JackCY; 14.5.2013 at 23:18. |
||||||||
15.5.2013 | #64 |
Member
Join Date: 14.11.2009
Location: near Plze?
Posts: 275
|
Pro? jsi promazal ?
Ve?er jsem tam vid?l n?co Kuliška vs. Štengl a ráno nic. My jsme m?li n?jaký incident?? |
17.5.2013 | #65 | |
Regular Member
Join Date: 25.4.2007
Posts: 552
|
Quote:
Ob?as si projdu záznamy a podívám se na n?jv?tší karamboly nebo na zrádné momenty. I tak se dá totiž n?co p?iu?it
__________________
mpwr.JackCY LFSStats v2.1 WIP |
|
18.5.2013 | #66 |
Member
Join Date: 24.5.2012
Location: Pilsen
Posts: 415
|
Po dvoum?sí?ním tréninku v LX CUPu se mi pošt?stilo i naživo, Caterham je fakt boží!!
EDIT: Prohlédn?te si po?ádn? pravý zadní blatník..
__________________
Last edited by Belda_CZ; 20.5.2013 at 03:00. |
18.5.2013 | #67 |
Member
Join Date: 15.1.2013
Location: Slovakia
Posts: 403
|
|
19.5.2013 | #68 |
Newbie
Join Date: 9.3.2012
Location: Brno / Vsetín
Posts: 57
|
Hezké . A co srovnání vs. LFS?
__________________
Jaroslav Martinec S2 Licence - od 29. 1. 2013 Logitech G27 - od 8. 2. 2013 |
19.5.2013 | #69 |
Member
Join Date: 15.1.2013
Location: Slovakia
Posts: 403
|
|
20.5.2013 | #70 |
Member
Join Date: 24.5.2012
Location: Pilsen
Posts: 415
|
Tak tak.. brzdil m? strach o auto (naživo to holt nejde opravit mezerníkem ) a zodpov?dnost za spolujezdce, né strach o sebe, p?ece jenom to pro m? byl na adrenalinové jízdy z motorky do Catu skok v bezpe?nosti vp?ed.
Ale v?domí, že v ?ernym Caterhamu nejseš na silni?kách mezi lesy úpln? vid?t a loket ti ?ouhá z auta, takže rána na bok je konec, ti na pocitu bezpe?í moc nep?idá, je to p?esn? mezi motorkou a autem. S motorkou už jezdím od lo?ska radši jen na okruh (vlastn? od první chvíle, co jsem jí vzal na okruh), než jezdit pilu na okreskách, protože ty naše silnice a ridi?i, to je fakt o hubu. Nemluv? o srnkách.. Zp?t k pocit?m z Catu... Dostalo m?, že to má karbonovou palubku i seda?ky, fakt paráda, sed?lo se v tom výborn? a hlavn? integrovanej p?novej hasi?ák, kde na palubce je ?ervenej velkej spína? (možná táhlo), který po aktivaci "zaplaví" kabinu p?nou, no a já tím cht?l startovat, týpek m? naštestí zarazil, bylo to fakt o fous. ?lov?k si stáhne ?ty?bo?áky a ani se nehne, G?ka až tolik oproti statickýmu simu nevnímáte p?i ?ízení, snad jen akceleraci na nízké kvalty, protože to ?lov?k o?ekává a soust?edí se na ten opojný pocit zrychlení, ale dost si jich všimnete jako spolujezdec, když nemáte co na práci s rukama a nohama a veze Vás týpek, co s tím lítá závodn? a živí se jezd?ním v superautech.... Byla to základní 1.6ka, ale tvrdil, ze ta siln?jší 140 ko?ová verze (mohla to být i 120 nebo 125 ko?ová verze, ale nepoznám to, maximálka je prý 200) s 5 kvaltem, (http://www.caterham.co.uk/assets/htm...roadsport.html) oby? gumy, žádné polosliky. Krásn? se to utrhává p?i pod?azování a necitlivém poušt?ní spojky . Meziplyny jsem vzhledem k tomu, jak to bylo daleko ani nezkoušel a brzdit levou u 550kg auta bez ABS taky radši ne, náhoda je blbec. Jsem rád, že to napoprvé s Catem nebylo nic siln?jšího, je to geniální v t?ch utažených zatá?kách na dvojku, tam ?lov?k nemusí mít strach, že se zabije a m?že jet jak , do žádného driftování jsem se ale nepoušt?l, i když to umí kor na tom civilním pneu, jen jsem ten zadek nechal usadit zapískat. Sedíte fakt nad koly a dá se tím zadkem hodn? dob?e ?íst, co se d?je. Volant je spíše dopln?k. Ale n?jak se nesoust?edíte na jednu konkrétní v?c, vnímáte to komplexn?. Tady je nejv?tší rozdíl mezi racery (nebo rádoby racery? protože když u nás ve stanu v Brn? dnes odpoledne sedl profík Berton z V8 Superstars do simu za volant F458 z Blancpainu - rF, se kterou se jela sout?ž o lístky na MotoGP, dal si pár kole?ek, první kolo se rozkoukal a pak jel fakt kudlu, ale nešel do hodin ani jednou a jel hodn? p?kn? i ?as m?l hodn? dobrý a pak pochválil, pod?koval a šel na skute?ný závod, který vyhrál, tak to ?lov?ka zah?eje u srdce a ?ekce si joo, je to fakt dobrý ) a simracery. Simrace?i mají nau?ené ovládat auto na limitu i bez informací od beder, jen komunikací s volantem a ruce+uši, oni jsou zvyklí hlavn? na ten zadek a to jim p?i p?esednutí do simu chybí. Takže mi p?ijde snažší (nebudem brát obecn? ohled na strach a fyzi?ku) p?esednout ze simu do auta a jet hranu, než naopak... Nejsem úpln? ideální testovací vzorek, protože jsem jezdil relativn? ?asto na motokárách d?ív a posledních 5 let jezdim zadokolkou, (by? t?žkou s jen 100kW, ale na mokro to sta?í, p?es spojku se nechá utrhnout krásn?, b?žn? jen na dvojku, ale už jsem to poslal i na trojáka kolem 80 do p?knýho driftu, až jsem se divil, ne?ekal jsem, že se to poda?í tolik utrnout a na sn?hu je. Jen mi chybí samosvor. Ale na mokru a sn?hu si ?lov?k bezpe?n? vyzkouší limitní chování, je to nedotá?ivé p?i prehnaném nájezdu, ale i po p?idání bez hmotnosti na p?edku a jinak zas odm?ní p?knými navazujícími drifty, když se to rozhoupe správn? atd.), ale od toho tu je Gregor Huttu. viz http://www.youtube.com/watch?v=0p_sCrM1CcI Na co si musí ?lov?k fakt zvyknout p?i p?esednutí do Catu (a ur?it? i jiných závo?ák?) je ergonomie. P?iznám se, že m? fakt zasko?ilo, jak se v tom Ka?áku leží, protože jsem zvyklý mít op?rku v aut? i na simu tém?? kolmo + i když jsem m?l seda?ku nejblíž jak to šlo, tak jsem m?l co d?lat, abych domá?kl spojku s propnutou nohou tém??, to samé platí pro miniaturní ?adi?ku, která je p?i ?azení 1,3,5 na úpln? nataženou ruku a i volant byl hoodn? daleko. A to nejsem prcek se 180cm a ani žádnou disproporci ve form? krátkých kon?etin u sob? nepozoruji. Taky vidíte na celou kapotu, né jen na sv?tlomety. Záv?rem ješt? jednou - Caterham je fakt boží, naprosto syrové a bezprost?ední, žádná elektronika, posilova?, abs, prost? nic, jen ty a auto, fakt m? to moc bavilo a p?íšt? beru helmu (fakt fu?í a lítá bordel do o?í) a musím ho vzít na moje oblíbené okresky, kde to mám nalítané nebo ideáln? na okruh. Pak podám lepší hlášení. A po LX CUPu to bylo prost? spln?ní snu. A nový dream car? CSR 175 http://www.caterham.cz/modely/caterham-csr-175/
__________________
Last edited by Belda_CZ; 20.5.2013 at 14:20. |
20.5.2013 | #71 |
LFS Guru
Join Date: 31.5.2008
Location: Žilina, SVK/Praha, CZE
Posts: 1 712
|
Belda: velka zavist, som rad ze si sa podelil so skusenostami a zazitkami.
Este by ma zaujimalo ako je to teda zo sedadlom. Viac v nom lezis alebo aky je vlastne uhol medzi tou plochou na ktorej sedis a medzi operadlom? Lebo ja ked chcem ist nadoraz na aute tak musim mat uhol tak 90-100stupnov medzi sedakom a operadlom...inak necitim zadok tak dobre. Preto nechapem ako mozu v F1 tak lezat. No vlastne to je jedno...v hocijakej formuli. A kedze s carbonovym sedadlom clovek asi moc nepohne, tak by mi to prislo ako minus ak je to na caterhame moc na lezato. |
20.5.2013 | #72 |
Member
Join Date: 24.5.2012
Location: Pilsen
Posts: 415
|
N?jak se to smazalo, tak znovu...
Sedadlo tipuji tak 125-135° (edit: respektive t?lo bylo od vertikální osy odhadem tak 35-45°, byl i naklopený sedák), osobn? si nastavuji b?žn? tak na 105-110°, takže nezvyklé léháro a hlavn? v držení volantu byl obrovský rozdíl, v lokti jsem m?l tak 150-160° oproti mým obvyklým cca 110-125° podle auta. Z toho jsem byl trochu nesv?j, ale po rozjetí to bylo v pohod? i v t?ch utažených zatá?kách díky tomu, že je ten volant malinký, jde docela zlehka a i rejd to má slušný, rozsah jsem zkoušel, a má 720°.
__________________
Last edited by Belda_CZ; 21.5.2013 at 23:26. |
21.5.2013 | #73 |
Member
Join Date: 24.5.2012
Location: Pilsen
Posts: 415
|
Šlo o zap?j?ený v?z, když jsem pak koukal na videjka majitel?, tak má spousta z nich ud?lané sezení jinak, blíž a víc kolmo, všechno je to jen otázka pen?z.
Když by byl cash, ud?lají vám klidn? R600 z karbonu...ale co s tím? Fakt bych byl š?astný s CSR 175 a nebo s K1 s 3.0V6 (p?ecejenom je to mnohem v?tší tím pádem i bezpe?n?jší auto, ale po?ád motokára), ale když vidím ty videjka s R500(300), to je fakt masakr. Sdílím odkazy http://www.youtube.com/watch?v=sxwRgSZiKTk http://www.youtube.com/watch?v=3jGi-...endscreen&NR=1 http://www.youtube.com/watch?feature...&v=Pi9gvLFNkrQ "Must see" pro každého LX Cupera a v?bec fandu motorsportu a tak i snad každého simracera
__________________
|
22.5.2013 | #74 | ||
Regular Member
Join Date: 25.4.2007
Posts: 552
|
Quote:
Nejde otev?ít. Quote:
Sebevrazi s tim jezdit na rally. Tady máš další: Caterham R500 vs Ferrari 430 Scuderia - Vålerbanen 20.Sept-2010.AVI
__________________
mpwr.JackCY LFSStats v2.1 WIP Last edited by JackCY; 22.5.2013 at 19:08. |
||
23.5.2013 | #75 |
Member
Join Date: 24.5.2012
Location: Pilsen
Posts: 415
|
Ten prost?ední je práv? na R500 vs Scuderia.
__________________
|